Kravat Yaka Kırmızı Elbise / Red Scarf Neck Dress (Burda 8/2017 #115)


Merhaba!
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliği için dikmeye başladığım ama aralıkta biten elbisem huzurlarınızda. Birçok detayını el dikişiyle yaptığım için çok vakit aldı. Eteği astarladım. Etek uçlarını gizli dikişle elde diktim.
Bu modeli, Burda dergisi Ağustos sayısında ilk gördüğümde hem omuz başları hem de yakası beni çok etkilemişti. Sonucu da ben pek beğendim. Yeni yıl partilerinde bol bol giydim. Dikmenizi tavsiye edeceğim güzel bir kalıp.
Hi!
I started sewing this dress fot the sewalong of 29 October Republic Day of Tturkey but I finished it in December. It took a lot of time because I preferred hand sewing for most of the details. I lined the skirt. I finished the skirt hemline with invisible stitch.
When I saw this pattern in August issue of Burda magazine, I loved the shoulder heads and the neckline. And I loved the result. I wore it couple of times for the new year parties. It's a nice pattern to sew that I suggest.




Kalıp: Burda 08/2017 #115, Beden 36
Ana Kumaş: Viskoz krep, 2.5 m * 140 cm (Bursa Kumaş Pazarı)
Astar Kumaş: İpek, 0.5 m * 140 cm (internet)

Pattern: Burda 08/2017 #115, Size 36
Main Fabric: Viscose Crepe, 2.5 m * 140 cm (Bursa Kumaş Pazarı)
Lining: Silk, 0.5 m * 140 cm (some online shop)

Yorumlar

  1. Kalıp harika! model seçimlerine bayılıyorum:)vee elbisen müthiş sanada çok yakışmış Begüm.

    YanıtlaSil
  2. Çooook güzel olmuş, bayıldım, güle güle giy, 29 Ekimden beri beklediğimize değmiş :)))

    YanıtlaSil
  3. Harika!!güle güle giyinin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)