Kaban - Manto - Pelerin - Ceket Dikme Etkinliği (KMPC Etkinliği)

Merhaba,

Bildiğiniz gibi, Ankara soğuğuyla başa çıkmama yardımcı olacak biricik kabanımı diktim, bitirdim ve Ankara soğuğunda test ettim. İşe yarıyor!

Tam ben kaban faslı bitti, etek mi dikeyim elbise mi dikeyim derken, yeni haberdar olduğum Facebook grubu "Dikiş blogları sahibeleri ve dikiş meraklıları" (üye olmak için buraya gidiniz), Kaban - Manto - Pelerin - Ceket Dikme Etkinliği yani kısaca KMPC Etkinliği düzenlemeye karar verdi.

Gruba üye oldum, etkinliğe de katılmaya karar verdim. E pekiyi ben kabanımı diktim zaten. Şimdi ne dikeceğim? Tabi ki pelerin! Yıllardır dolabıma eklemek istediğim parçalardan biriydi. Son birkaç senedir moda olduğu için her yerde bulunmasına rağmen, fırsat olup da bir pelerin edinememiştim.

Ağustos ayındaki yayınımda ise kış gelmeden aşağıdaki pelerinin benzerini dikmek istediğimi zaten yazmıştım:
Öncelikle Mango'nun aşağıdaki yün pelerini gibi siyah bir pelerin dikmeliyim. Yıllardır hayalini kurduğum bu parçaya artık sahip olma zamanı geldi. Mango'da 229,99 TL olan bu pelerini ben kapüşonlu siyah bir model olarak dikeceğim. Yürürken böyle salınsın istiyorum ben de:
Yün pelerinYün pelerinYün pelerin

Yukarıdaki modele birebir uyan 1,5 m kadar kırçıllı siyah yünlü kaşe kumaşım var. Ama Asos'un sitesinde bulduğum Cara Delevingne'in üzerindeki bu kapüşonlu pelerin de aklımı çelmiyor değil.

:

Seçeceğim model için aklımı kurcalayan birkaç nokta var:
  • Kapüşonlu olsa iyi olur ama kumaşım yeter mi?
  • Yakası bisiklet yaka mı olsun, hakim yaka mı?
  • Üstüne çok aksesuar istemiyorum ama yukarıdaki gibi apolet hoş olmaz mı?
  • Kollarımı o deliklerden çıkarmasam, delik delmesem olmaz mı?
  • Cebe gerek var mı?

Sizin tavsiyeniz nedir? Önerebileceğiniz başka bir model var mı?

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Sevgili Terzi Begüm, bence;
    Kapüşonlu yap, pelerinin kapüşonlusu makbuldür:)
    Hakim yaka daha iyi olur sanki...
    Apolet, önünü nasıl kapatacağına göre mi düşünsen acaba?
    Kollarını o deliklerden çıkarınca kolların üşümez mi zaten :(
    Kolları çıkaracaksan cebe gerek var, çıkarmayacaksan yok :)
    Öpüyorummm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapüşonlu yapabilmek için sanki önce kumaşçıya mı gitmemiz gerek acaba? Hımmm benim astarım da yok sanki sayın Gizli Dikiş :p

      Sil
    2. Bu saatte uyku akan gözlerim bu mesajı görünce nasıl birden açıldı anlatamam :)))
      Bence kesin kapüşonlu yapman gerek, diğer türlü güzel olmaz zaten :p

      Sil
  2. yorum denetleme yapmamışsınız.yorumlar hemen yayınlanıyor.belki farketmemişsinizdir diye belirtmek istedim.iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum denetleme kullanmayı tercih etmiyorum. Belli sınırları aşmadıkça sansürlemek istemem kimseyi. Yine de belirttiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben bir kaban diktirmek istiyorum sizce fiyati ne olur tahmin bileğin biraz üstü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç terziye diktirmedim, kendim de dışarı dikmedim, o yüzden fiyatları bilmiyorum. Ama yabancı bloglarda malzeme fiyatının 4 katı diyorlardı. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  4. Begüm Hanım, dışarı dikim yapıyor musunuz? Lütfen yapıyor olun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)