Burda Vintage 2014/1 Sayılı Dergi'de Beğendiklerim

Merhaba,

Aynı anda birkaç giysi dikiyorum şu an ve zamanım da kısıtlı. Buna rağmen gözüm hala yeni modellerde. Günümüz hastalığı işte: aynı anda hem her şey olsun, hem hemen olsun, hepsini yapalım istemek...

Burda Vintage dergisi çıkmış sanırım, reklamını görmüştüm ama henüz almadım. İnternetten baktım neler varmış diye biraz:

Burda Vintage 2014/1 - 11: Burada kullanılan kumaş bence modeli yeterince öne çıkarmamış. Ben daha çarpıcı bir kumaşla daha dar kesim olarak bunu dikebilirim.


 


Burda Vintage 2014/1 - 9: Bu elbiseden de güzel bir şeyler çıkabilir.



Burda Vintage 2014/1 - 6: Düşük bel kesimli eteği olan bir elbise düşünüyordum. Bu kalıbı kullanabilirim. Fakat fiyonk aşığı biri olmama rağmen bu fiyonklar benim bile gözümü tırmaladı. Alttaki yeterliymiş bence.




Burda Vintage 2014/1 - 10: Yaz için değişik bir çalışma. Çok amaçlı kullanabilir. Tabi böyle bir şeyi dikmek için yazı beklemek daha iyi. Ah Burda editörleri, dışarıda hava 5°C'nin altındayken ve biz donarken böyle kalıplar konulur mu?




Bana bunlar ilginç geldi. Diğer modelleri klasik her yerde olan özelliksiz buldum ama işinize yarayabilir. Siz de Burda Dergisi'nin sitesinden bakarsanız, tüm modelleri görebilirsiniz. Özellikle Rusya sitesi detaylı bilgiler içeriyor. Yukarıdaki resimler de oradan alıntıdır (http://burdastyle.ru/zhurnaly/burda-vintazh-2014-1/). Kim ne dikmiş, nasıl dikmiş diye bu siteden bakıyorum. Genelde Rus dikşseverler diktikleri modelleri bu siteye yüklüyor.

Bulabilirsem bu sayıyı alacağım. Siz hangi modelleri beğendiniz? Aldınız mı bu dergiyi, alacak mısınız?

Görüşmek üzere...


Yorumlar

  1. Begümcüm ilkini ben de beğendim, ben yakasız hayal ettim, düz, spor bir model olabilir, kısa kollu yazlık daha da iyi olabilir. İkincinin kalıbı hoşuma gitti, ben onu dar etek olarak dikmek istedim, sanırım bunu deneyeceğim :)) Paylaşım için teşekkürler, derginin çıkması için sabırsızlandım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmış galiba dergi ama ben göremedim henüz. Görüp alan varsa bize de söylerse çoook mutlu oluruz :)

      Sil
    2. Ben de bugün Aralık sayısına baktım, onu da göremedim. Araştıralım :))

      Sil
    3. Aralığa ben de baktım bulamadım, hatta internetten az önce resimlere de bakıp beğendiklerimi yayınladım bile :)

      Sil
  2. Bende bulamadim nereden bulabilirz acaba alanlar yadimci olsun lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta da baktım, ama bulamadım henüz. Kandırıldık mı ne :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da Kumaş Nereden Alınır?

Ters Aplikeli Yelek Nasıl Dikilir? / How to Sew a Vest with Reverse Appliqué?

Açık Omuzlu Keten Bluz / Cold Shoulder Linen Blouse (Burda 3/2017 #116)